Subject: FW: Kutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele
From: "Evelin Allas - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 17 Jan 2025 12:35:21 +0200

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saadan edasi konkurentsiõiguse eelnõule tagasiside.

Edastan ka esmaseid mõtteid seoses eelnõuga (manuses).

Lugupidamisega

Martin Mäesalu
Partner | Ellex Raidla
+372 5858 6604

From: Martin Mäesalu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 17, 2025 12:20 PM
To: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Liisa-Ly Pakosta

Advokatuuri konkurentsiõiguse poolt tänan Teid kohtumise kutse ning eelnõu
uue versiooni edastamise eest. Igaks juhuks, konkurentsiõiguse komisjonist
oleks soovi esmaspäeva hommikusel kohtumisel osaleda veel paaril komisjoni
liikmel. Kas teie vaatest oleks võimalik ka neile kutse edastamine?

Edastan ka esmaseid mõtteid seoses eelnõuga (manuses).

Lugupidamisega

Martin Mäesalu
Partner | Ellex Raidla
+372 5858 6604

From: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 15, 2025 5:33 PM
To: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele

Kutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele

Mul on hea meel kutsuda Sind esmaspäeva hommikul, 20. jaanuaril 2025.a
kell 7.30-8.45 Justiits- ja Digiministeeriumisse (Suur-Ameerika 1,
Tallinn, ruum Sirel) töisele hommikusöögile, kus  tutvustame
konkurentsiõigust reguleeriva Euroopa Liidu direktiivi (ECN+) ülevõtmise
muudatustega seaduseelnõud.

Eelnõu koos seletuskirjaga on kutsele lisatud. Olete oodatud kaasa rääkima
ja arvamust jagama. Meie eesmärk on eelnõud tutvustada ja koguda arutelu
vormis sellele esmast tagasisidet.

Palun anna meile teada, kas oled esmaspäeva hommikul meile tulemas siin
lingil <https://forms.office.com/e/MJgiCJcufB> .

Kena nädala jätku!

Liisa Pakosta
justiits- ja digiminister

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.